BCR - ASIGURARI BRAILA - RCA / CASCO / LOCUINTE - OFERTE

Go to content

Main menu

BCR

DAUNE AUTO




Pentru daune ale bunurilor asigurate va rugam sa pregatiti urmatoarele:

   numarul politei;
   data producerii evenimentului;
   persoana contact, numar telefon;
   scurta descriere a evenimentului.

Pentru daune auto va trebui sa comunicati operatorului CALL CENTER urmatoarele informatii:

   numarul politei CASCO sau al tichetului RCA;
   numarul de inmatriculare al autoturismului propriu sau seria de sasiu;
   seria, numarul si data emiterii procesului verbal eliberat de Politie, daca acest document a fost emis;
   existenta constatarii amiabile de accident, daca nu a fost incheiat nici un Proces-Verbal de catre Politie;
   data producerii evenimentului rutier;
   daca evenimentul rutier au fost implicate si alte autovehicule sau daca exista persoane vatamate.

PASUL 2 – AVIZARE DAUNA SI PROGRAMARE TELEFONICA

Programarile pentru constatarea oricarui tip de dauna se efectueaza la:

   Tel. 021 9203 apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila: apelul este taxabil conform tarifelor utilizate de Romtelecom pentru convorbirile locale si interurbane.
   Puteti apela acest numar de telefon de Luni pana Vineri intre orele 8:00 – 16:30.

PASUL 3 – FINALIZAREA PROGRAMARII

La finalizarea efectuarii programarii clientul BCR Asigurari va primi informatii referitoare la:

   data, ora, locul si numele persoanei care se va ocupa de efectuarea constatarii;
   numarul dosarului de dauna.

INFORMATII UTILE

   Tel. 021 9203 apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila: apelul este taxabil conform tarifelor utilizate de Romtelecom pentru convorbirile locale si interurbane.
   Biroul Relatii cu Publicul din cadrul Directiei Daune si Back Office: Tel. 021.308.70.20 si 021.304.51.78

PROGRAM Luni – Vineri intre orele 8:00 – 16:30

   In cazul in care aveti asistenta inclusa in contractul de asigurare, asistenta rutierea – AUTO (servicii in toata Europa) sau asistenta la domiciliu – LOCUINTA, apletati 021 9765 24h/24h pentru a beneficia de serviciile de asistenta oferite de partenerul nostru POINTER RSA.

PROGRAM : 24h/24h 365 zile/an

   Daca esti posesorul unui telefon mobil cu acces la internet, poti descarca GRATUIT aplicatia "BCR Asigurari Insurance Assistance".

Back to content | Back to main menu